Το σύγχρονο τεχνολογικό τοπίο έχει μετατοπίσει την παραγωγή και την χρήση της φωτογραφίας. Ο «εκδημοκρατισμός» που έφεραν τα smartphones αλλά και η συστηματική χρήση της φωτογραφίας διαδικτυακά και ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν δημιουργήσει ένα ιδιαίτερο οπτικό καμβά που όμως έχει περιθωριοποιήσει τον «φωτογράφο» . Η στατική εικόνα υπάρχει σε κάθε ενημερωτική ιστοσελίδα σαν κράχτης, σαν ενδυνάμωση του τίτλου και πάρα πολλές φορές σαν εικονίδιο για (ή από) ένα βίντεο που μοιάζει να είναι ο βασικός τρόπος κατανάλωσης περιεχομένου στο διαδίκτυο. Θα εξετάσουμε την μετατροπή της στατικής εικόνας σε προϊόν με διάρκεια και ήχο και το πιθανό μέλλον των φωτογραφικών έργων.